Nörtti paikalle
Kokovaltaisia IT-tukipalveluita yrityksille ja kotitalouksille Pääkaupunkiseudulla, ja etänä melkein missä vaan.
Useimmin pyydetyt IT-tukipyynnöt

Läppärin korjaukset
Keskimääräinen hinta: 50 - 100 €
Asiakaskunta: Yksityiset ja yritykset
Vakiohinnoittelutiedot tässä.

Yritysten Internet-palvelut
Alkaen: 250 €
Asiakaskunta: Yritys
Työhön sisältyy yleensä:
- DNS-konfigurointi verkkoa, sähköpostia ja viestinvälitystä varten
- Pilvipohjaisten sähköpostipalvelujen tarjoajien konfigurointi
Vakiohinnoittelutiedot tässä.
Nörtti paikalle
Mielenrauha
Kattava valikoima IT-palveluita. Kaikki mitä perheesi tai pienyrityksesi tarvitsee. Laitteet, verkot, verkkosivustot, sähköposti.
Kaikille
Nörtin asiakaskuntaan kuuluu pieniä ja keskisuuria yrityksiä, yrittäjiä ja jopa lapsiperheitä!
Tavata Nörtti
Minun nimeni on Alex. Nörtti paikalle takana oleva henkilö.
Minulla on yli 13 vuoden IT-kokemus, joka kattaa lähes kaikki IT-tuen osa-alueet, ja unelmani on tuoda kaikki tämä pienille yrityksille tai kotitalouksille.
Uusimmat blogikirjoitukset
- Nörtti paikalle – Uusi nimi. Sama loistava palvelu.Exciting news from Nörtti paikalle. Hi folks! An informal blog post this time. After a decent amount of “rolling prototyping” as Nörtti kotiin, I’ve opened “Nörtti paikalle” for business! Nörtti kotiin gave me great foundations to build on as a freelancer, but now I’m all in. Business ID and everything. 🙂 Although “Nörtti kotiin” was… Lue lisää »Nörtti paikalle – Uusi nimi. Sama loistava palvelu.
- Saving the world. One laptop at a time.“Saving the world. One laptop at a time.” is a phrase close to my heart. I have thought about using it as a slogan, but it only describes a part of what I do. One strong theme from my childhood was sustainable living. My parents had a large garden in which they grew all sorts… Lue lisää »Saving the world. One laptop at a time.
- osTicket – A fresh support system experience!Meet osTicket. Our new support system! ‘kay… So… We have a fresh new support system from osTicket in place! There was nothing wrong with the existing system, but I felt that I was already starting to outgrow it. The new support system from osTicket has the main advantage that, now you can have an account… Lue lisää »osTicket – A fresh support system experience!